FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
SD Radiowo 12.11 Haloween "Z" godz. 11:00
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASGplus Strona Główna :: Strzelanki - nasze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szybki
Administrator



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 416
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Nie 19:29, 05 Lis 2017    Temat postu: SD Radiowo 12.11 Haloween "Z" godz. 11:00

MIEJSCE ......................................... : SD Radiowo
DATA .............................................. :12.11.2017
GODZINA ........................................ :11:00
ORGANIZATOR/ORGANIZATORZY ....... : Szybki
REPLIKI .......................................... : Wszystkie dopuszczone w regulaminie
UWAGI DODATKOWE......................... :


Przypominam zmiany w regulaminie


21. Na każdym spotkaniu prowadzonym przez Aministratora forum lub z udziałem jego będzie pobrana opłata w wysokości 1zł (jednej złotówki) na :
- taśmy oznaczeń grup/stron i replik
- kulki do chronowania.
22. Na każdym spotkaniu prowadzonym przez Administratora forum lub z udziałem jego każda replika każdego gracza będzie chronowana i znaczona. Spóźniający się czekają do kolejnej rozgrywki aż zostaną schronowani i oznaczeni .
23. Przed każdą strzelanką organizator ma obowiązek przekazania informacji o :
- teren rozgrywki
- czas rozgrywki
- określić rodzaj , miejsca respów
- na jaką odległość do budynku może podejść gracz z repliką 350+ FPS
- scenariuszu
- przypomnieć o dziurach i innych niebezpieczeństwach- rodzaj ROF
- przypomnieniem o zakazie zdejmowania ochrony oczu .
itp.





PRZYPOMINAM o tym

1. Chronowanie zaczynamy najpóźniej o 11:00 a kończymy o 11:30 . Jeśli ktoś się spóźni NIE BĘDZIE GRAŁ !!! .



Aby to poszło szybciej pamiętajcie by :
- podchodzić ze swoim magiem (nie dotyczy eMek , AK , Get)
- mieć podpiętą batkę
- wyjąć magazynek z repliki po chronowaniu i przestrzelić
- uiścić opłatę ( wiem że to nieprzyjemny moment ale w sumie to niewielka opłata )
- przesuwać się do osoby która nakleja naklejkę i dać tym samym miejsce następnej osobie .


2. Od gracza który nie będzie miał wklejonego na forum avatara opłata 10 zł.

http://www.asgplus.fora.pl/ogloszenia,59/avatary,3336.html#29660


Proszę o przyjazd wcześniejszy tak żebyśmy w miarę płynnie mogli chronować .


Po rozgrywce robimy wszyscy ognisko . Niech kazdy przywiezie coś dla siebie do jedzenia i picia . Będzie czas do pogadanek.



Niedaleka przyszłość ,ludzkość prowadzi badania nad lekarstwem na wszystkie choroby .
Coś jednak poszło nie tak ,lek na wszystko okazał się wirusem który zmienia ludzi w żywe trupy.
Ośrodek badań nad wirusem stał się gniazdem zombi ,na domiar złego jest to jedyne miejsce gdzie można znaleźć
antywirus i uratować ludzi.
Do tego zadania została wytypowana załoga fortu Babilon , najbliżej położonego od ośrodka badań.
W ośrodku obok antywirusa znajduje się też wirus o którym dowiedzieli się separatyści ,
którzy zwietrzyli łatwy łup ,tak przynajmniej im się wydawało .
Dowództwo, żeby wspomóc załogę fortu, wysłało samolot z zaopatrzeniem.
Niestety zestrzelono go, a cały ładunek został rozrzucony .
W samolocie znajdowały się pociski sterujące, lekarstwa i amunicja .
Cały rozrzucony ładunek stał się celem separatystów, którzy kontrolują strefę wokół ośrodka.
Każda ze stron chcę przejąć jak najwięcej ze strąconego samolotu.

MECHANIKA GRY

ośrodek badawczy ;

cały ośrodek jest opanowany przez zombi ,dawna ochrona i naukowcy wszyscy zostali zarażeni .
w ośrodku są pozostałości po broniących się ,(zapory pułapki) każdy gracz uruchamiając jakiś dziwięk lub światło W takiej pułapce
zostaje ranny i musi zostać opatrzony przez medyka '
pirotechnika nie gra w ośrodku badawczym ( wyjątek stanowi pirotechnika używana przez zombi)

trafienia i rany ;

każda z drużyn ma po dwóch medyków .
medyk leczy poprzez założenie bandaża ,drugie trafienie powoduje marsz na respa, lub gracz od razu wraca na respa.
z respa wychodzimy co 10 minut od pełnej godziny ,czyli 10.10 -10.20-11.30-11.40 i tak dalej
w respach będzie zegarek więc nie powinno być z tym kłopotu .
będzie możliwość wysadzenia respa ,wtedy resp jest wyłączony na 30 minut.


Zombi;

zombi maja na sobie tabliczkę z przodu w którą tylko można strzelać ,trafione zombi pada na ziemię na dwie minuty,
po tym czasie wstaje i porusza się dalej .
zombi poruszają się wolno ,ale słysząc dziwięk lub widząc światło latarki ,zombi stają się agresywne
i mogą nawet biegać .zombi zaraża poprzez dotknięcie (ugryzienie)
ugryziony gracz staje się zombi ( dostaje od zombiaka tabliczkę )i gra na tych samych zasadach co zombiaki ,
aż do momentu kolejnego trafienia ,wtedy zostawia tabliczkę i wraca na swojego respa,po odrodzeniu gra dalej jako zwykły gracz .




wojsko; separatyści;

w pierwszym etapie ma za zadanie zrobienie 6 punktów ( 1resp i 5 wyrzutni rakiet) ,każdy punkt dostanie tabliczkę z numerem
od A1 do A6 .kolejność numerków powinna być dowolna .punkty muszą być oddalone od siebie co najmniej 20 kroków .
w drugim etapie trzeba odnaleźć rakiety i medykamenty ze zestrzelanego samolotu,rakiety należy ustawić w punktach i uzbroić .
w trzecim etapie trzeba zdobyć fiolki antywirusa(separatyści -wirusa ) ,przetransportować je do wyrzutni ,uzbroić rakietę i wystrzelić .
fiolki antywirusa można przenosić tylko schłodzone w cieczy ( jedna fiolka w jednym pojemniku) nie wolno przenosić fiolek inaczej niż w butelce zalanej płynem .
płyn jak i pojemnik będzie dostępny w bazie.
uzbrojona rakieta musi mieć trzy fiolki

wirus- zielony light stick(światło chemiczne)
antywirus-niebieski light stick


wojsko jak i separatyści mają do dyspozycji po trzy rakiety ( pirotechnika)
strzelanie z rakiet będzie omówione na odprawie .



Zombi - mile widziana stylizacja
1.
2.

Wojsko- pełne mundury ,obowiązkowo hełm na głowie
1.
2.

Separatyści-rodzaj ubioru dowolny ,zakaz używania hełmu
1.
2.


Ostatnio zmieniony przez szybki dnia Wto 19:36, 07 Lis 2017, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szybki
Administrator



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 416
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Pon 16:44, 06 Lis 2017    Temat postu:

Małe wprowadzenie w klimat ,tak działo się pieć lat temu na SD
https://www.youtube.com/watch?v=Ls_U5CJrUFk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragonowy
DEV



Dołączył: 13 Gru 2014
Posty: 485
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa- Śródmieście

PostWysłany: Pon 18:22, 06 Lis 2017    Temat postu:

Zombi
1. Dragonowy ( DEV )
2.

Wojsko
1.
2.

Separatyści
1.
2.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zoltan




Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 44
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa-śródmieście

PostWysłany: Pon 19:35, 06 Lis 2017    Temat postu:

Zombi:
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.
5.

Wojsko:
1.
2.


Separatyści:
1.
2.


Ostatnio zmieniony przez Zoltan dnia Pon 19:36, 06 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulaw




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 37
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:51, 06 Lis 2017    Temat postu:

Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.

Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Kulaw
2.


Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.
2.


Ostatnio zmieniony przez Kulaw dnia Pon 22:08, 06 Lis 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szybki
Administrator



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 416
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Pon 21:04, 06 Lis 2017    Temat postu:

Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.

Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Kulaw
2.


Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.
2.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulaw




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 37
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:10, 06 Lis 2017    Temat postu:

Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.

Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1.
2.


Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szybki
Administrator



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 416
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulejówek

PostWysłany: Wto 19:39, 07 Lis 2017    Temat postu:

edycja pierwszego postu ,została dołożona mechanika gry
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Puklerz
GSR SKORPION



Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 136
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:27, 07 Lis 2017    Temat postu:

Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.

Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1.
2.


Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jendrek




Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 5
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 15:03, 08 Lis 2017    Temat postu:

Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.

Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1.
2.


Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Link




Dołączył: 21 Wrz 2017
Posty: 3
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 15:36, 08 Lis 2017    Temat postu:

Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.

Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Link
2.


Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
_________________
Nie jestem gimborakiem


Ostatnio zmieniony przez Link dnia Śro 15:37, 08 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TATOS
Administrator



Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 2910
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WARSZAWA-Mokotów

PostWysłany: Śro 16:21, 08 Lis 2017    Temat postu:

Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.

Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Link
2.


Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
4. TATOS Skorpion
5. Stalker Skorpion
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koras




Dołączył: 10 Cze 2016
Posty: 15
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa obecnie Radzymin

PostWysłany: Śro 16:26, 08 Lis 2017    Temat postu:

Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.

Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Link
2.


Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
4. TATOS Skorpion
5. Stalker Skorpion
6. Koras
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Danielo




Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:19, 08 Lis 2017    Temat postu:

Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.

Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Link
2.


Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
4. TATOS Skorpion
5. Stalker Skorpion
6. Koras
7. Danielo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulaw




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 37
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:34, 08 Lis 2017    Temat postu:

Zombi: mile widziana stylizacja
1.Dragonowy [DEV]
2.Zwinny [DEV]
3.Zoltan [DEV]
4.Poter (DEV)
5.

Wojsko: pełny mundur ,obowiązkowo hełm na głowie
1. Link
2.


Separatyści: ubiór dowolny ,zakaz używania hełmu
1.kulaw jednak tutaj będę +1
2.Puklerz
3.Jendruś + (elew) Alex
4. TATOS Skorpion
5. Stalker Skorpion
6. Koras
7. Danielo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASGplus Strona Główna :: Strzelanki - nasze Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     ASGplus:      
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin